Nowości i komunikaty z Allegro

Określone tematy w e-mailach wysyłanych między Użytkownikami (2006-02-28)

Witamy,

Informujemy, że formularz kontaktowy, służący Użytkownikom serwisu do komunikowania się między sobą, uległ niewielkiej modyfikacji. Pole przeznaczone do wpisania tematu wiadomości zastąpiła rozwijana lista pięciu tematów do wyboru.

Korzystając z listy, moża wybrać spośród następujących tematów:

  1. Wiadomość od Użytkownika Allegro,
  2. Pytanie o przedmiot,
  3. Wiadomość dotycząca wysyłki przedmiotu,
  4. Wiadomość dotycząca zapłaty za przedmiot,
  5. Podziękowanie za transakcję.

Do strony z formularzem prowadzi link Wyślij e-mail do tego Użytkownika, widoczny na jego karcie (stronie Allegro dostępnej po kliknięciu w nazwę użytkownika).

Modyfikacja formularza to jeden z elementów polityki bezpieczeństwa transakcji, które są zawierane w serwisie.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro

Komunikat w oryginalnej wersji dostępny na stronie Alegro
wszystkie komunikaty

Najnowsze wpisy premium

Zobacz wszystkie wpisy.

Dodaj wpis »

© 2005 - 2017 by ebiznes e-biznes własny biznes