Nowości i komunikaty z Allegro

Zmiana tytułów i wyglądu e-maili dotyczących zwrotu prowizji (2006-03-01)

Witamy,

Informujemy, że zmieniły się tytuły oraz wygląd e-maili, które otrzymują Kontrahenci po tym, jak Sprzedający uruchomi procedurę zwrotu prowizji. Osoby, które korzystają z filtrów pocztowych lub reguł wiadomości, po zmianie tytułów e-maili powinny odpowiednio zmodyfikować swoje ustawienia programu pocztowego.

Jeśli z określonych powodów nie dojdzie do sfinalizowania transakcji, Sprzedający może odzyskać naliczoną od sprzedaży prowizję. W tym celu powinien uruchomić procedurę zwrotu prowizji. Kupujący otrzyma wówczas e-mail z prośbą o wyjaśnienie sytuacji.

Obecna zmiana tytułów wiadomości związanych z procedurą zwrotu prowizji wynika z tego, że dotychczasowe bywały różnie interpretowane. Po przeczytaniu tytułu e-maila zawierającego informację, że Sprzedający uruchomił procedurę zwrotu prowizji [np.: "Allegro - formularz zwrotu prowizji (aukcja nr 12345678)"], Kupujący często sądzili, że to oni mają zwrócić prowizję Sprzedającemu.

Zmiana ma prowadzić do lepszego zrozumienia procedury zwrotu prowizji przez Kupujących i zmniejszenia liczby niepotrzebnych nieporozumień między Kontrahentami. Mamy nadzieję, że po modyfikacji tytułu informacja na temat tego, kto zwraca pobraną prowizję, stanie się bardziej czytelna.


Wprowadzana równocześnie zmiana wyglądu wiadomości związanych z procedurą zwrotu prowizji ma na celu dostosowanie ich do nowego wyglądu stron Allegro.


Pozdrawiamy,
Zespół Allegro

  • Co sądzisz o zmianie tytułów i wyglądu wiadomości?
  • Procedura zwrotu prowizji - szczegółowe informacje
  • Komunikat w oryginalnej wersji dostępny na stronie Alegro
    wszystkie komunikaty

    Najnowsze wpisy premium

    Zobacz wszystkie wpisy.

    Dodaj wpis »

    © 2005 - 2017 by ebiznes e-biznes własny biznes