Podtrzymuj kontakt z klientami

Czy wiesz, że...

Znalezienie nowego klienta jest o wiele kosztowniejsze niż przedstawienie oferty stałemu klientowi. Stali klienci mogą generować nawet 80% zysku.

Aby wcielić to podstawowe (choć nestety nie dla wszystkich) prawo marketingu w biznes na Allegro, niezbędne jest narzędzie, które pozwala budować i zarządzać listą adresową klientów. Dzięki niemu będziesz mógł powiadamiać swoich stałych klientów o nowych produktach, promocjach oraz specjalnych okazjach, np. wystawianie aukcji prywatnej.

Serwis Allegro.pl oferuje kupującym możliwość subskrypcji aukcji wystawianych przez danego sprzedającego. Odbywa się to podczas dodawania sprzedającego do listy Ulubionych. Warto zatem umieścić w szablonie aukcji link dodawania siebie do ulubionych sprzedających.

Wątpliwa jest niestety skuteczność tej metody. Klienci rzadko dodają sprzedawców do listy ulubionych (często nawet o niej nie wiedzą), a gdy już dodadzą, niekoniecznie muszą aktywować subskrypcję Twoich aukcji.

Kolejnymi wadami systemu stworzonego przez Allegro są: brak możliwości wyboru kategorii interesującej kupującego (w powiadomieniu kupujący dostaje listę aukcji wystawianych przez Ciebie we wszystkich kategoriach) oraz brak możliwości dodawania własnych tekstów (chociażby nagłówków) do wiadomości e-mail wysyłanej do kupującego.

Wady te dyskwalifikują system stworzony przez Allegro dla profesjonalnych sprzedawców, chcących utrzymywać stały kontakt z klientem.

Na szczęście, niedawno pojawiło się rozwiązanie tego problemu - system Allebot. Narzędzie to pozwala w prosty sposób:

  • budować i zarządzać listą adresową klientów
  • wysyłać klientom automatycznie generowane potwierdzenia, przypomnienia i promocje zawierające dane ich transakcji,
  • wysyłać klientom informacje o promocjach, specialnych okazjach i nowych produktach z możliwością wyselekcjonowania odbiorców wg. kategorii, nazwy i ceny kupionego produktu

Załóż teraz BEZPŁATNIE pełnowartościowe konto w Allebot na okres próbny. Będziesz mógł ZA DARMO utworzyć swoją listę klientów, zbudować system automatycznych powiadomień i wysyłać mailingi.

Komentarze::.
Autor: renata         Data: 2022-05-04 23:24:24
złozyłam zamówienie na fotel 02.05 i zrobiłam przelew ale ponieważ kupiłam naroznik a nie kanapę wiec nie zmieści się fotel już w kawalerce. -ID_TR=2610628339-Allegro 7dcaa61-ca4 chciałambym anulować zamówienie i zrot pieniędzy, pozdrawiam
Autor: grasiela1252         Data: 2022-04-06 08:37:14
Dnia 25-03-22r zakupilam pompke elektryczna do butli 18,9l.Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam produktu do miejsca zamieszkania ani zwrotu pieniedzy.Zaznaczam ze zostal oplacony rowniez kurier.Prosze anulowac zamuwienie i zwrot kwoty 41,98zl
Autor: grazyna         Data: 2022-02-03 11:55:04
26 stycznia zakupilam chodnik i do 0302nie otrzymalam towaru prosze o kontakt
Autor: Malgorzata         Data: 2022-01-13 19:49:57
Proszę o zwrot pieniędzy 84.97 gdyż nie otrzymałam butow
Autor: Malgorzata         Data: 2022-01-13 19:47:36
10 stycznia 2022 r zamówiłam botk za 84.97 do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji proszę o zwrot pieniedzyì
Wszystkich komentarzy: 1274
Przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
Dodaj swój komentarz


Najnowsze wpisy premium

Zobacz wszystkie wpisy.

Dodaj wpis »

© 2005 - 2022 by ebiznes e-biznes własny biznes