Podtrzymuj kontakt z klientami

Czy wiesz, że...

Znalezienie nowego klienta jest o wiele kosztowniejsze niż przedstawienie oferty stałemu klientowi. Stali klienci mogą generować nawet 80% zysku.

Aby wcielić to podstawowe (choć nestety nie dla wszystkich) prawo marketingu w biznes na Allegro, niezbędne jest narzędzie, które pozwala budować i zarządzać listą adresową klientów. Dzięki niemu będziesz mógł powiadamiać swoich stałych klientów o nowych produktach, promocjach oraz specjalnych okazjach, np. wystawianie aukcji prywatnej.

Serwis Allegro.pl oferuje kupującym możliwość subskrypcji aukcji wystawianych przez danego sprzedającego. Odbywa się to podczas dodawania sprzedającego do listy Ulubionych. Warto zatem umieścić w szablonie aukcji link dodawania siebie do ulubionych sprzedających.

Wątpliwa jest niestety skuteczność tej metody. Klienci rzadko dodają sprzedawców do listy ulubionych (często nawet o niej nie wiedzą), a gdy już dodadzą, niekoniecznie muszą aktywować subskrypcję Twoich aukcji.

Kolejnymi wadami systemu stworzonego przez Allegro są: brak możliwości wyboru kategorii interesującej kupującego (w powiadomieniu kupujący dostaje listę aukcji wystawianych przez Ciebie we wszystkich kategoriach) oraz brak możliwości dodawania własnych tekstów (chociażby nagłówków) do wiadomości e-mail wysyłanej do kupującego.

Wady te dyskwalifikują system stworzony przez Allegro dla profesjonalnych sprzedawców, chcących utrzymywać stały kontakt z klientem.

Na szczęście, niedawno pojawiło się rozwiązanie tego problemu - system Allebot. Narzędzie to pozwala w prosty sposób:

  • budować i zarządzać listą adresową klientów
  • wysyłać klientom automatycznie generowane potwierdzenia, przypomnienia i promocje zawierające dane ich transakcji,
  • wysyłać klientom informacje o promocjach, specialnych okazjach i nowych produktach z możliwością wyselekcjonowania odbiorców wg. kategorii, nazwy i ceny kupionego produktu

Załóż teraz BEZPŁATNIE pełnowartościowe konto w Allebot na okres próbny. Będziesz mógł ZA DARMO utworzyć swoją listę klientów, zbudować system automatycznych powiadomień i wysyłać mailingi.

Komentarze::.
Autor: ula         Data: 2020-05-28 14:05:38
Zostałam oszukana. 05.05. 2020 zamówiłam dziecięce nosidełko, ZAPŁACIŁAM PRZELEWEM i oczywiście nie przyszło. OSZUŚCI
Autor: Jolka         Data: 2020-05-26 16:05:02
Witam,13 maja br. zakupiłam szafkę nocna za kwotę 172 zl . do tej pory nie mam towaru. Proszę o kontakt z informacja lub o zwrot pieniedzy.Pozdrawiam
Jolanta Kołakowska
Autor: Teresa Skupnik         Data: 2020-05-25 12:53:48
wplata byla dokonana07 05 2020 i jak do tej pory nie ma paczki.kwota to154,71zl.Prosze o zwrot pieniędzy na konto.
Autor: Agnieszka Talaga         Data: 2020-05-22 11:09:54
zamówiłam tusz kolorowy 301 14.05.2020 .kontakt dostawy 71124069603496011700931457 do tej pory niedostałam
Autor: Krystyna         Data: 2020-05-22 10:43:33
Zapłaciłam za zamówiony towar i nie mam odpowiedzi
Wszystkich komentarzy: 1220
Przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122
Dodaj swój komentarz


Najnowsze wpisy premium

Zobacz wszystkie wpisy.

Dodaj wpis »

© 2005 - 2020 by ebiznes e-biznes własny biznes