Podtrzymuj kontakt z klientami

Czy wiesz, że...

Znalezienie nowego klienta jest o wiele kosztowniejsze niż przedstawienie oferty stałemu klientowi. Stali klienci mogą generować nawet 80% zysku.

Aby wcielić to podstawowe (choć nestety nie dla wszystkich) prawo marketingu w biznes na Allegro, niezbędne jest narzędzie, które pozwala budować i zarządzać listą adresową klientów. Dzięki niemu będziesz mógł powiadamiać swoich stałych klientów o nowych produktach, promocjach oraz specjalnych okazjach, np. wystawianie aukcji prywatnej.

Serwis Allegro.pl oferuje kupującym możliwość subskrypcji aukcji wystawianych przez danego sprzedającego. Odbywa się to podczas dodawania sprzedającego do listy Ulubionych. Warto zatem umieścić w szablonie aukcji link dodawania siebie do ulubionych sprzedających.

Wątpliwa jest niestety skuteczność tej metody. Klienci rzadko dodają sprzedawców do listy ulubionych (często nawet o niej nie wiedzą), a gdy już dodadzą, niekoniecznie muszą aktywować subskrypcję Twoich aukcji.

Kolejnymi wadami systemu stworzonego przez Allegro są: brak możliwości wyboru kategorii interesującej kupującego (w powiadomieniu kupujący dostaje listę aukcji wystawianych przez Ciebie we wszystkich kategoriach) oraz brak możliwości dodawania własnych tekstów (chociażby nagłówków) do wiadomości e-mail wysyłanej do kupującego.

Wady te dyskwalifikują system stworzony przez Allegro dla profesjonalnych sprzedawców, chcących utrzymywać stały kontakt z klientem.

Na szczęście, niedawno pojawiło się rozwiązanie tego problemu - system Allebot. Narzędzie to pozwala w prosty sposób:

  • budować i zarządzać listą adresową klientów
  • wysyłać klientom automatycznie generowane potwierdzenia, przypomnienia i promocje zawierające dane ich transakcji,
  • wysyłać klientom informacje o promocjach, specialnych okazjach i nowych produktach z możliwością wyselekcjonowania odbiorców wg. kategorii, nazwy i ceny kupionego produktu

Załóż teraz BEZPŁATNIE pełnowartościowe konto w Allebot na okres próbny. Będziesz mógł ZA DARMO utworzyć swoją listę klientów, zbudować system automatycznych powiadomień i wysyłać mailingi.

Komentarze::.
Autor: Monika         Data: 2018-11-06 09:05:09
Witam w dniu 24,10,2018 zrobiłam przelew na kwotę 72,60zł za Bluze TRASZERA do dzisiejszego dnia nie otrzymałam bluzy .Proszę o jakąś odpowieć na temat bluzy.Jeżeli bluza nie przyjdzie do konca 30,11,2018 roku lub zwrot pieniędzy na konto zgłaszam sprawę na policje
Autor: Marcin Lasota         Data: 2018-10-29 21:41:47
Witam, dnia 26.10.2018r. Wysłano mi przelew na kwotę 80.00 na adres
PAYU S.A. UL. GRUNWALDZKA 182
60-166 POZNAŃ WIELKOPOLSKIE choć nic z tego sklepu nie zamawiałam!
Proszę o zwrot pieniędzy na numer rachunku :
43 1500 1344 1013 4036 7980 0000
Autor: wlusek1         Data: 2018-09-13 10:43:01
dziekuje juz towar dostarczono
Autor: wlusek1         Data: 2018-09-12 22:47:29
witam proszę o zwrot gotówki wystąpił błąd podczas zakupu na alegro przelew poszedł na złe konto licze na zwrot pieniedz moje konto 52 1090 1968 0000 0005 2204 4095 przepraszam za problem.
Autor: Robert/robertdrozdzal         Data: 2018-08-23 13:15:32
Witam.
Proszę o przelew 130 zł z wpłaty 888875469 na nr. konta: 70 1240 2630 1111 0010 2597 8297
Nie wiem czemu po zmianie nr. konta jest problem.
Dziękuję
Wszystkich komentarzy: 1146
Przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115
Dodaj swój komentarz


Najnowsze wpisy premium

Zobacz wszystkie wpisy.

Dodaj wpis »

© 2005 - 2018 by ebiznes e-biznes własny biznes