Komentarze do artykułu:
Kontakt z klientem na Allegro - praktyczne rozwiązanie

Komentarze::.
Autor: Dorota         Data: 2012-03-06 15:30:32
05.03.2012 wpłaciłem pieniądze na konto PayU S.A. na nr: 88 1050 1520 1000 0023 4088 4820 w kwocie 650zł. Proszę o przelanie tej kwoty na nr konta sprzedającego z Allegro:

Dorota Stańczak
Ul. Denna 61
94-110 Łódź

nr konta
63 1050 1461 1000 0090 7646 4820

Bardzo porsze o szybkie rozwiaznie tej sprawy potwirdzenie przelewu prosze wysłać na maila :
dorosta@wp.pl
Autor: adas320         Data: 2012-03-02 19:04:41
Witam!
Dnia 02.03.2012 omyłkowo wysłałem pieniążki w kwocie 660,00zł na konto 50 1020 5558 1111 1778 5990 0012

Odbiorca: PAYU SA
UL. MARCELINSKA 90
60-324 POZNAN
Prosiłbym o przelanie pieniedzy na konto : 33 1020 5356 0000 1802 0072 6414
Proszę o powiadomienie mnie na podany e-mail. Jest to bardzo pilne. Z góry dziękuję.
Autor: cyklamen11         Data: 2012-03-02 15:11:38
Witam.Dnia 27.02.2012r.wykonałam zwykły przelew BGŻ 118,96zł.(winno być przez PayU)pomyłkowo na wasze konto,zamiast na konto allegrowicza od którego kupiłam perfumy:perceive i incandessece.Proszę o zwrot w/w kwoty na moje konto-Małgorzata Kramek 97 2030 0045 1130 0000 0302 5020(nick cyklamen11) Przelew tytułem: PRZELEW WEWNĘTRZNY NA RACHUNEK NUMER 91 2030 0045 1110 0000 0168 4230 PAYU S.A. MARCELIŃSKA 90 60-324 POZNAŃ PERCEIVE 50ml x3(2169570916) INCANDESSENCE LUMIERE 50ml x1(2122513694) cyklamen11
Autor: argo         Data: 2012-02-29 11:30:02

zwracam się gorącą prośbą do całego zespołu allegro o jasne i czytelne zredagowanie całej procedury kupna towarów na waszej stronie,ona musi być jasna i czytelna, po wypełnieniu swoich danych i podjęciu ostatecznej decyzji o kupnie powinna być grubym wytłuszczonym drukiem na czerwonym tle zgoda na zakup towaru ,nie może tak być że po przeglądaniu warunków dostawy ,rozmiaru,ilości,ect przychodzi e-mail o dokonaniu zakupu. To jest bardzo deprymujące nadmieniam że kilka razy korzystałem z waszej
strony i zaliczyłem parę wtopek ,musiałem to wszystko póżniej odkręcać a to bardzo zniechęca do dalszych zakupów. i prawdopodobnie wy macie bardzo dużo reklamacji.Nie przypuszczam ze to jest celowa robota????????????? z. poważaniem
Autor: pietloq         Data: 2012-02-28 21:58:27
W dniu 28 Lutego 2012r. przez pomyłkę wysłałem pieniądze o kwocie 240.00zł na konto:
50 1020 5558 1111 1778 5990 0012
Bardzo proszę o zwrot pieniędzy na moje konto:
08 1020 1332 0000 1602 0741 3273
Proszę o potwierdzenie przez email.
Z góry dziękuję
Autor: Michał         Data: 2012-02-27 19:38:10
W dniu 23 lutego 2012 przez pomyłkę przelałem kwotę 136,00 PLN na konto PayU ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań nr konta:
PL 35114011243730010198229073
Tytułem (IdT 198229073)PayU na Allegro

W związku z tym proszę o przesłanie kwoty na adres:

Future Sport

ul.Budowlanych 35
43-100 Tychy

konto BZ WBK

Numer: 56 109016520000000114556915
Autor: EmEl_2007         Data: 2012-02-25 09:27:00
Witam, dnia 8 lutego 2012r. przez pomyłkę wysłałem pieniądze na konto:
81 1140 2004 0000 3302 6174 6759
Odbiorca: PAYU SPÓŁKA AKCYJNA
UL.MARCELIŃSKA 90
60-324 POZNAŃ POLSKA
Bardzo proszę o zwrot pieniędzy na moje konto:
84 1140 2004 0000 3702 7406 6285
Z góry serdecznie dziękuję i proszę o potwierdzenie wysłania pieniędzy.
Autor: kokopela         Data: 2012-02-24 01:07:49
Witam.
W dniu 23 lutego 2012 przez pomyłkę przelałam kwotę 149,50 PLN na konto PayU ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań, na numer konta: 98 1140 1124 0000 5500 0700 1014 Tytułęm ANTYK STARA SREBRNA BRANSOLETKA RYTOSZTUKA!!!(na nazwisko Anna jakubowska)Bardzo proszę o zwrot pieniędzy na moje konto:
49 1140 2004 0000 3902 6724 3740 Jadwiga Szulak Rzeszów 35-326 Cicha2.p.605A Z góry serdecznie dziękuję i proszę o potwierdzenie wysłania pieniędzy.
Autor: Lukasz_baku         Data: 2012-02-22 19:28:36
Autor: rafal2014 Data: 2012-02-03 18:40:42
Witam
Dnia 19-02-2012 zrobiłem pomyłkowo przelew w kwocie 319.00zł na konto 50 1020 5558 1111 1778 5990 0012 jako odbiorcę podałem sklep do którego miały dojść pieniądze. Proszę o kontakt telefoniczny pod 00 48 88 33 68 092.
Lukasz_baku
Autor: badapak         Data: 2012-02-21 08:54:44
Witam, zapłaciłem już drugi raz allegro za FV dotyczaca prowizji i wystawiania aukcji i na zaksiegowanie czekam już ponad tydzień, konto mam zablokowane do wystawiania aukcji pomimo, że zapłaciłem w terminie. Przyznam szczeże ze juz brakuje mi sił na pisanie kontakt@allegro.pl bo n aodpowiedz czekam prawie tydzień. Dla mnie to jakiś żart z ich strony... Pozdr.
Romek
Wszystkich komentarzy: 1098
Przejdź do strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
Dodaj swój komentarz


Najnowsze wpisy premium

Zobacz wszystkie wpisy.

Dodaj wpis »

© 2005 - 2017 by ebiznes e-biznes własny biznes